[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: userzy+ proxy

From: Sławomir Jach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Fri Dec 10 2004 - 08:47:30 CET

Użytkownik Sławomir Jach napisał:

> jak to dla każdego usera ? w jaki sposób squid rozpoznaje
> poszczególnych userów bo ja tu nie widzę żadnych parametrów na
> podstawie których można rozróznić stacje robocze.

tu chodzi także o pliki *dwg *jpg *pdf ...... itd . User pracujący
w grupie poprawia np. plik *dwg a klientem sieciowym wrzuca go na
serwer i oznacza jako najnowszy. Następny klient który przyłącza się do
pracy ma w jakiejś tabelce historię plików z opisem kto go robił a na
najwyższym poziomie znajduje się plik aktualny (najnowszy). Coś takiego
sobie wymyślili. To miała by być aplikacja klient serwer. Szukałem
czegoś takiego na necie ale jak do tej pory nic. Już myślę że może
samemu zacząć pisać coś takiego, może w javie ?