[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

RE: P2P

From: Pijanowski, T <pijanowskit_malpka_bioton.pl>
Date: Tue Dec 07 2004 - 10:31:12 CET

moze zainteresuje cie to rozwiazanie
004-12-02 00:18:28 - Zwi±zane iptables

 ROPE to modu³ rozszerzaj±cy mo¿liwo¶ci dopasowywania ³añcuchów znaków w
iptables , który bazuje na elastycznych zasadach zapisanych w specjalnie do
tego celu stworzonym jêzyku skryptowym. Modu³ pocz±tkowo mia³ byæ czê¶ci±
projektu P2PWall, filtruj±cego ruch sieci p2p, ale okaza³ siê bardzo
uniwersalny. ROPE dzia³a na razie tylko z j±drami 2.4, ale wkrótce nale¿y
siê spodziewaæ portu na 2.6.
 ROPE

Wiêcej na stronie: http://www.linux.pl/?id=news&show=1817