[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: problem z instalacja

From: Olek <olek_malpka_greennet.org.pl>
Date: Wed Nov 24 2004 - 00:16:08 CET

Użytkownik Jacek M. napisał:
> Ja u siebie tez zauwazylem ze lista raz dziala jak nalezy a innym
> razem nie. Najczesciej jest tak ze sa 2,3 dni przerwy a potem nagle
> 30 maili

juz odpowiadam zeby rozwiac niescislosci

ostatnie 4 dni lista nie dzialala z powodu mojego przeoczenia,

pomijajac ten okres nie zauwazylem zadnych padow mailmana a listy
dochodza do prawie wszystkich w ciagu paru minut, zdaza sie za to
nagminnie ze macie przepelnione skrzynki oraz listy do domen o2.pl
onet.pl lub innych duzych uslugodawcow czekaja w kolejkach po pare
godzin zanim ich servery sie odezwa

co do ruchu na liscie to jest on wlasnie taki ze jak napisales ale
nie z powodu przestojow servera a waszej aktywnosci :-)

z mojej strony EOT

--
olek