[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: internet przez telefon

From: demeus <demeus_malpka_go2.pl>
Date: Wed Nov 10 2004 - 23:05:02 CET

Dnia Wed, 10 Nov 2004 22:20:40 +0100, Kajetan Olszewski
<garfieldsuperstar@wp.pl> napisał:

> witam
> czy istnieje mozliwosc podlaczenia sie do intenetu przez telefon
> komorkowy z gprs pod linuksem? chodzi mi o podlaczenie telefonu do
> komputera przez kabel usb. moj telefon to nokia 6310i a karta jest w
> sieci idea. jezeli ktos ma jakies doswiadczenia to prosze o podzielenie
> sie ;) albo chociaz jakis link :)
> pozdrawiam kajetan olszewski

można :D bawilem sie tym ze swoim siemensem me45 na lapie
z tym, że z nieznanych mi przyczyn po połączeniu rozłaczało mnie
po chwili nie potrafiłem znaleźć przyczyny, a ponieważ bawiłem
się tym z nudów dałem se spokój
w google wpisz gprs+linux i powinno tobie znaleźć kilka interesujących
opisów
baa nawet jest jakaś czeska stronka z softem do linuxa na której
znalazłem jakiś programik do gprsu pod linuxa obsłgujący całą mase
popularnych telefoników i operatorów

--
pozdrawiam demeus