[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re[2]: KDE problem (i'm very newbi)

From: slaker <mirekbielicki_malpka_wp.pl>
Date: Mon Nov 01 2004 - 01:04:05 CET

Hello Piotrek,

Sunday, October 31, 2004, 7:36:49 PM, you wrote:

P> powiem tak ze uzywalem mandrake ale polegalo to na uzytkowaniu w stylu
P> windows komputer biurkowy ... a chce sprobowac slackware ale nie
P> systemu gdzie wszystko w okienkach zrobie tylko systemu gdzie bede
P> siedzial na konsoli i w wiekszosci poruszal sie komendami... a propos
P> jak wlaczyc mozille albo inna przegladarke internetowa rozna od links
P> (chodz mi o kolory zdjecia ogoleni grafike) bo przy wlaczamni moziili
P> pojawil sie blad : gtk warning display could not open... chyba co s w
P> tym stylu bylo...???

hej :)

Będą z początku problemy :) ale niemartw sie każdy z nas to przeżywał
;) co do grafiki powinna sie bez problemu zainstalowac. Przy instalacji
wybierasz sobie środowiko graficzne KDE, gnome, fluxbox, itd... Jeśli
nieruszy to problem pewnie tkwi w sterowniku do karty graficznej i tu musisz go skonfigurować.
Najlepiej instalnąć nowszy i pozmieniać w pliku konfiguracyjnym (tzn. wpisac
swoje parametry monitora, myszki i karty graficznej, jeśli to jest
Nvidii nie ma problemu :) etc/X11/xconfig a w slacku 10.0 ten plik
sie jakos dziwnie nazywa xorg czy jakoś tak ;/ i będziesz miał
akceleracje :).A co do przeglądarek, hmmm nigdy niemiałem problemu jak działały X-y to i one działały :).
Tylko trzeba było konquera skonfigurowac zeby aplety javy działały
(obsługa javy na początek jest wyłączona, wystarczy tylko zaznaczyc
obsługe javy. A ten błąd co napisałeś to napewno z tego powodu
ze próbowałeś otworzyć mozille w konsoli:) a w niej działają tylko
linksy i lynksy. Na koniec powiem na zachęte ze fajne muza leci i
filmy :) pod slakiem. Pozdrowienia i wytrwałości zycze...

                                             Slaker