[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: KDE problem (i'm very newbi)

From: demeus <demeus_malpka_go2.pl>
Date: Sun Oct 31 2004 - 18:34:32 CET

Dnia Sun, 31 Oct 2004 18:22:39 +0100, Olek <olek@greennet.org.pl> napisał:

> jedno mnie zastanawia dlaczego slackware ?
> przeciez jest tyle innych dystrybucji ktore po zainstalowaniu sa gotowe
> do pracy w okienkach, w przypadku slackware oczywiscie mozna wszystko
> sobie ladnie pokonfigurowac ale trzeba cos wiedziec i spedzic nad tym
> troche czasu

bo jest dosc uniwersalnym linuxem z niego sis przesiadzesz na innego
i będziesz potrafil pracowac, natomiast z mandrake czy redhata raczej
ciezko sie przesiasc na slacka po przyzwyczajeniu do graficznych
konfiguratorow
itp itd oczywiscie to jest tylko moje indywidualne zdanie :)

sam swoja przygode z linuxem zaczalem od slacka i nie uwazam tego za zly
wybor :)

--
pozdrawiam demeus