[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re[2]: CD. Otwarcie portow

From: Robert Radko <bercik_malpka_paradowski.biz>
Date: Fri Oct 15 2004 - 20:02:58 CEST

SzAmO, 15 października 2004 17:16:11 napisałeś/aś:

> [...]

Jeśli ta poczta to np. tlen.pl onet.pl czy inne w internecie to musisz
pobawić się w FORWARD oraz NAT na iptables, bardzo niejasno opisujesz
czy te usługi (mail, ftp) są u ciebie czy gdzieś indziej...

S> Napisz jak to masz zrobione.. bo ja z twojego opisu to nic sie nie
S> dowiedzialem.. cos o squid.. cos tam cos tam..
S> SzAmO

Najlepiej pokaż wynik netstat -l
Ew. potem doślij konfig firewalla i squida, pewnie wtedy da się
wymyślić co trzeba zrobić żeby zadziałało :P

--
Niech Moc będzie z Tobą!
                  Robert