[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

TTL ?

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Mon Oct 11 2004 - 13:56:10 CEST

>ach na wejściu do lanu rozumiem, wcześniej mozna było zrozumieć
że na
>wyjściu na świat :) no to napisz jescze jak zmienić ttl na
konkretnej
>karcie sieciowej

Szamo Ci juz na to odpowiedzial (posrednio ;) ):

_A co powiesz na to jezeli ja jako udostepniajacy nielegalnie neta
wpisze:

 iptables -t mangle -A PREROUTING -j TTL --ttl-set 2_

doloz warunek na karte i z baski.

A ze wyjscie na lan... no fakt, nie bylo to jasno okreslone, ale w
miare logiczne ze akurat w ta strone ;p

Pozdr