[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re[2]: TTL ?

From: Cnotliwy <cnotliwy_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Sun Oct 10 2004 - 21:53:30 CEST

SJ> szukałem obejścia tego na googlach 15 minut
echo "65" >> /proc/sys/net/ipv4/ip_default_ttl

SJ> to dla linuxa ale sądzę że dla win też da się przestawić także zablokój
SJ> też "65" i "129" :)

Da się i dla windy :)
Jest w registry klucz w którym jest zapisana wartość default_ttl.
Ale ( sprwadzone w praktyce ) większość "kaskaderów" z Winroute lub
podobnymi w ogóle nie ma pojęcia że _istenieje_ coś takiego jak TTL a zmiana tego
parametru to już ... metafizyka.
Goście którzy stawiaja jakąś dystrybucję Linuksa i wykorzystuja ją do
rozgałęziania są zwykle bardziej świadomi. Ale i tak na większość
działa blokada po TTLu :)

--
Pozdrawiam,
Cnotliwy