[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

kernel + pom + ...

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Thu Sep 30 2004 - 02:06:42 CEST

Witam.

   Wlasnie bawie sie z kompilacja kernela i iptables z
patch-o-matic-NG imq Ipp2p grsec. Wlasciwie to sobie z tym
poradzilem, ale mam 2 problemy (ktore musialem narazie obejsc
nieelegancko), mianowicie mam problem z 2 modulami jakie sobie
wybralem

1. ipt_policy brak naglowka xfrm.h a co za tym idzie nieznana
pewna struktura

2. ipt_ULOG nierozpoznaje zmiennej (czy struktury, juz nie
pamietam) nazwanej glem. Nie wiem gdzie powinna byc zdefiniowana.

Prosze o wypowiedzi osob ktore dokonywaly podobnych operacji z
uwagami czy mialy podobne problemy ?? Czy posiadacie wspomniany
naglowek ??