[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL na www czy p2p ? [OT]

From: Paweł Mastalerz <pawel_malpka_neutrin.pl>
Date: Wed Sep 29 2004 - 14:35:43 CEST

DeMeO wrote:

> Witam
> przymiezam sie do zakupu drugiego lacza, akutalnie posiadam 2Mbit/s z
> polpaku
> i chce sobie dokupic 2Mbit/s DSL'a z tpsy..
> Na co bedzie lepiej przeznaczyc dsla na ruch www czy p2p?
> Czy modem dsla sie wyrobi z obsluga duuuzej ilosci sesji i pakietow
> generowanych przez ruch p2p?
>
> z gory dzieki za odpowiedz

Hmmm dsl ogolnie dla mnie jest kiepski :) Ale jesli chcesz dac uklon w
strone p2p to daj plpaka na to (bo jest synchroniczny) ale z 2 strony te
lacze jest dorgie i wydajne :] Ciezki wybor ja osobiscie dalbym 1mb na
p2p nie 2 :P , a polpaka na www i reszte uslog (jeszcze z dobrym
podzialem ruchu)/

p.

--
Paweł Mastalerz*Administrator sieci tiral.net*pawel(at)neutrin.pl
Athlon XP 1800+*512 DDR 266*SEAGATE Baraccuda IV 60 GB ATA100