[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: neostrada z jadrem 2.4.26

From: Marcin Sura <slacklist_malpka_op.pl>
Date: Sat Sep 25 2004 - 14:57:29 CEST

Witam

Saturday, September 25, 2004, 2:43:23 PM, you wrote:

> mam standardowe(dodalem jeszcze pppoatm ) jadro slacka wiec ppp w nim jest
> ale chodzi jeszcze o demona ppp czyli pppd
> to trzbea chyba jeszcze skompilowac, niestety 2.4.2 nie che sie skomilowac

Prawde mowiac, na standardowym slacku, ze standardowyj jadrem ppp
dziala defaultowo. Z tego co napisales wczesniej:

Testowanie obecnosci modulow:
  Sprawdzam: ppp_generic.o [ BRAK ]
Brak modulu ppp_generic.o w /lib/modules/2.4.26!!!
  Sprawdzam: ppp_deflate.o [ BRAK ]
Brak modulu ppp_deflate.o w /lib/modules/2.4.26!!!
  Sprawdzam: ppp_synctty.o [ BRAK ]

  itp.

wynika jasno, ze nie masz wkompilowanych w jadro odpowiednich opcji
dotyczacych ppp.

--
Pozdrawiam
Marcin, slacklist@op.pl