[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: scanlogd i iptables

From: Rafał Domeracki <Rafal.Domeracki_malpka_aster.pl>
Date: Thu Sep 09 2004 - 22:37:59 CEST

Dnia czwartek 09 wrzesień 2004 22:32, Rafał Domeracki napisał:

> I dziala za iptables?

Mimo wszystko odwiedzilem strone tego programu :)

Portscan Disclaimer - PLEASE READ
DO NOT USE IF YOU CONNECT TO THIS PAGE THROUGH A FIREWALL OR PROXY SERVER
DO NOT USE IF YOU CONNECT FROM A CORPORATE NETWORK

moze zle rozumiem ale chyba nie bardzo da sie tego uzywac za sciana :).
Straszny niefart mam chyba :) albo poprostu jestem glupi bo nie rozumiem
problemu :).