[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slackware w RAM-ie

From: Radosław Czyżewski <morgor_malpka_tlen.pl>
Date: Mon Sep 06 2004 - 00:03:01 CEST

To się da zrobić ale rezultat będzie mizerny (no chyba że masz z 3GB
ramu). Programy będą się szybko odpalać ale przy obróbce grafiki to
ważne aby tej pamięci było jak najwięcej (ram) a Ty chcesz sporą część
"utopić" w ramdysk, który nawet w 5% nie będzie wykorzystywany. Jeśli
zależy Ci na krótkim czasie odpalania programów kup szybki dysk. Dodam,
że linux sporo keszuje z operacji dyskowych w pamięci (tak na oko w
2.4.26 to 50% ramu - przy 512MB - idzie na kesz).