[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: imap

From: olek <olek_malpka_bcf.pl>
Date: Tue Aug 31 2004 - 09:28:15 CEST

Użytkownik Sławomir Jach napisał:

> [...]
[...]
[...]
[...]
> Nadal nie mogę dojść co jest grane :) dowiedziałem sie jednak że są
> "imapy" współpracujące z Maildir a także z mailbox, ale jakie skrzynki
> obsługoje dystrybucyjny imapd w slackware nie dowiedziałem się. Może
> ktoś z was się natknoł na jakieś info.

Dla postfixa i mailbox dystrybucyjny imapd dziala.
W dystrybucji standardowo jest sendmail ktory bez dodatkowych programow
(np procmail) dostarcza maile do mailbox, czyli dystrybucyjny imap
pewnie wspolpracuje tylko mailbox.
Uzyj Courier-IMAP i po klopocie :)

PS. zastanawialem sie ostatnio nad przejsciem na senmaila, latwiejszy
update, wszystko przygotowane w paczkach i zgodne z cala dystrybucja
w Twoim przypadku jezeli zdecydujesz sie na Courier-IMAP posuwasz sie
jeszcze dalej z recznymi updatami i teoretyczna niezgodnoscia z reszta
systemu

--
olek