[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: repquota

From: linux-slackware <linux-slackware_malpka_wp.pl>
Date: Thu Aug 19 2004 - 00:15:55 CEST

Witaj Oskar,

W Twoim li¶cie datowanym 18 sierpnia 2004 (23:34:56) można przeczytać:

O> Mozesz to zrobic w 'dziwny' sposob ;) Dodaj jakiegokowiek usera z uid
O> 1002 usun mu quote a potem jego samego ;P GLupi pomysl, ale jak wszystko
O> inne zawiedzie sprobuj tak :)

Mam te same bledy przy edquota .. i druga rzecz zastosowalem drugi
sposob no wiec gdy dodam usera z ID 1002 to okej nie ma juz tego w
repaquota gdy jednak zmodyfikuje id innego usera to juz w repquota id
sie zamieniaja czyli zamiast #1002 mam id usera ktorego id zmienialem
ijest #1008 :// nie wiem ale z czego to wynika ? :>

--
Pozdrowienia,
 linux-slackware@wp.pl