[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: sieci bezprzewodowe

From: Patryk <patrykx_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Tue Aug 17 2004 - 22:37:54 CEST

Dnia wto 17. sierpnia 2004 20:37, Sławomir Jach napisał:
> Witam . Chciałem się dowiedzieć czy macie jakieś doświadczenia z
> sieciami bezprzewodowymi. Chodzi mi też o dobranie dobrego sprzętu z
> którym nie będę miał problemów pod slackem (np karty sieciowe). Pozdrawiam
przymierzam sie do zrobienia polaczenia na ok 2 km 2 komouterow wien na razie
mam tylko podstawy teoretyczne ;)
polecam www.hackin9.pl jest tam artykul o wlamywaniu sie do siec
bezprzewodowych, zabezpieczenie takiej sieci nie jest prostym zadaniem
trzeba postawic serwer Radius moze ktos cos takiego zrobil ?

slyszalem ze sterowniki do kart z chipstem prism sa pod linuxem dos dobrze
rozwiniete, jest nawet steronik pozwlajacy na dzialanie w trybie acces point

http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/

Patryk