[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada + named + apache

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Sun Aug 15 2004 - 21:29:42 CEST

/* Wiadomosc oryginalna
Dobra nameda narazie sobie darujmy chodzi o apache :)
A więc ze strony sieci bezproblemowo mi działa www a ze strony internetu poprostu pojawia się że jej nie ma :( Mój kumpel też ma neostrade i u niego apache bez problemu śmiga no to odpaliłem na jego configu i to samo... czyli że to nie wina apache... (odrazu mówie że jestem początkującym użytkownikiem linuxa). Wiecie może czego to przyczyna? Co należy zrobić aby apache działał prawidłowo?
   Koniec wiadomosci oryginalnej */

Po pierwsze, wylacz html w listach na grupe.
Po drugie, odpowiadaj pod postami.

Po trzecie, tyczace sie pytania. Sprawdz czy Twoj host jest wogole widoczny w sieci, jak nie to bledu szukaj po stronie dyndns, albo regol firewalla. Moze tam cos odfiltrowujesz ??

A jak jest, to daj znac... pomyslimy dalej.