[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: znikający plik

From: Wojciech Pyczak <nissarin_malpka_o2.pl>
Date: Sat Aug 14 2004 - 00:32:18 CEST

Slawomir Jach wrote:

>To samo mam z plikiem /etc/nologin , po restarcie znika :)

/etc/rc.d/rc.S :

# Clean up some temporary files:
( cd /var/log/setup/tmp && rm -rf * )
/bin/rm -f /var/run/utmp /var/run/*pid /etc/nologin /var/run/lpd* \
  /var/run/ppp* /etc/dhcpc/*.pid /etc/forcefsck /etc/fastboot

i problem rozwiązany :)
A tak na marginesie to nologin plikiem tymczasowym bym nie nazwał...
czyżby czyjeś przeoczenie ?