[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: atak z zewnatrz - pomocy !!!

From: Radosław Czyżewski <morgor_malpka_tlen.pl>
Date: Fri Aug 13 2004 - 15:10:39 CEST

On Fri, 13 Aug 2004 14:52:17 +0200
Sławomir Jach <cobico@lh.pl> wrote:

> nio chyba widać wszystkie otwarte porty, chyba że na tym firewallu
> wytniesz :)

Chyba? Nie musisz nawet mieć firewalla na ruterze. Widać tylko porty z
rutera. Ewentualnie może być widoczna jakaś maszyna z wewnątrznej sieci
jeśli masz przemapowane porty (z rutera na jakiś komp.).

Nie jestem w tych sprawach fachowcem ale jeśli uda Ci się zeskanować
komp. za NAT'em to jesteś Maseter :-)