[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Koszmar (zapomniałem hasło)

From: linux-slackware <linux-slackware_malpka_wp.pl>
Date: Fri Aug 06 2004 - 22:28:42 CEST

Witam!

W Twoim liście datowanym 6 sierpnia 2004 (21:48:03) można przeczytać:

S> Przed chwila dla pewnosci przeprowadzilem test.. niestety w trybie single
S> musialem podac haslo dla root'a.
S> Slack 8.0

      Przed kwilą zmieniłem hasło niestety zmienilem je podmontowując
      partycje i usuwajac x'a z passwd .. mam Slackware 9.1 i takze
      musialem podac haslo w trybie single (niestety go nie nalem) ale
      juz wszystko dopsze ;D dziekuje chlopaki ;-)

--
Pozdrowienia,
 Freud