[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: E-MAIL

From: Marcin Sura <slacklist_malpka_op.pl>
Date: Sat Jul 31 2004 - 11:27:22 CEST

Witam

Saturday, July 31, 2004, 12:58:42 AM, you wrote:

> W kraju kwitnącej wiśniowej korupcji te w standardzie
> ISO-8859-2 :-) Dopuszczalne są takie, jakie sobie życzy
> odbiorca ;-)

Oj, nie wydaje mi sie, żeby o to mu akurat chodzilo :)
Podam Ci przyklad - w adresach www nieprzewidziany w standardzie jest
np. znak podkreslnika "_" i wie o tym kazdy, kto probowal skompilowac
squida i nastepnie wszedl na stronke zawierajaca w adresie ten znak :)
Jest pewnie jescze kilka nieprzewidzianych standardem znakow. Podobnie
jest zapewne w przypadku adresow email.

Niestety konkretow nie podam, bo nie wiem :)

Tak wiec ja bym do tego iso nie mieszal.

--
Pozdrawiam
 Marcin                            mailto:slacklist@op.pl