[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: CRON kontra skrypcik

From: linux-slackware <linux-slackware_malpka_wp.pl>
Date: Thu Jul 22 2004 - 17:57:59 CEST

Witaj olek,

W Twoim liście datowanym 22 lipca 2004 (13:28:23) można przeczytać:

o> co 30 sek np tak:

o> * * * * * * skrypcik 1 > /dev/null

o> a skrypcik wyglada tak:

o> #! /bin/bash
o> instrukcje_do_wykonania
o> sleep 30
o> instrukcje_do_wykonania

o> mozna oczywiscie zrobic instukcje_do_wykonania() zeby nie powtarzac dwa
o> razy lub jakas petle napisac

Tak wlasnie to robie ale skrypci ksiedzi w pamieci a po co skoro
istnieje cron ktory juz tez siedzi ? ;D chodzi o minimalne koszty w
pamieci ksrypcik skrypcikiem ale jak bedzie ich sporo ? ;D

--
Pozdrowienia,
 Freud