[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: CRON

From: mortar <slacklist_malpka_op.pl>
Date: Thu Jul 22 2004 - 13:06:56 CEST

Witam

Thursday, July 22, 2004, 10:49:48 AM, you wrote:

ls> moze jak uruchomic cos co minute?? :|
ls> czyzby tak?? :
ls> # Run hourly cron jobs at 47 minutes after the hour:
ls> 1 * * * * /usr/bin/run-parts /etc/cron.hourly 1> /dev/null

O ile wiem, cos takiego uruchomi sie tylko w pierwszej minucie kazdej
godziny. Uruchamianie co minute uzyskasz wpisujac

ls> a co pol minuty?? :

A to mnie rowniez ciekawi. Zawsze myslalem, ze minimalny przedzial
czasu w ktorym odpala sie cron to jedna minuta. Moze ktos nas oswieci
:D

--
Pozdrawiam
 Marcin                            mailto:slacklist@op.pl