[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Moze znajduje sie elektronik wsrod nas??

From: SzAmO <szamo_malpka_pf.pl>
Date: Mon Jul 19 2004 - 22:02:49 CEST

Dnia 21:58:32--19.07.2004 , Jacek Dygon napisal(a):
> Witam
> Szukam programu cos ala PROTEL, do rysowania i projekowania plytek drukowanych.
> Za pomoz z gory dziekuje

Program nazywa sie EAGLE, jest darmowy ale ma pewne ograniczenia.. nie
mozesz zaprojektowac plytki wiekszej niz jakis tam rozmiar..

Robilem na nim moja prace dyplomowa i sie udalo :)

Nie probuj crackowac.. bo jak zapiszesz plik ze schematem za pomoca
zcrackowanej wersji EAGLE'a to juz pozniej go nie otworzysz.

SzAmO

--
born to be root..