[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Slackware i if-down?? :| + Neo+

From: linux-slackware <linux-slackware_malpka_wp.pl>
Date: Mon Jul 19 2004 - 16:44:02 CEST

Witam

Jaki katalog w slack'u odpowiada katalogowi if-down if-up itd w
Debianie ? Mam neostrade i chcem automatycznie aktualizowac domene..
po prostu chcem aby odpowiedni skrypt uruchomil mi sie przy
podnoszeniu interfejsu ppp0 .. obecnie zrobilem to poprzez skrypt
dzialajacy w tle w petli i sprawdzajacy czy ip na ppp0 nie zmienilo
sie (polaczenie adsl) .. ale to jest malo wydajne tzn siedzi w pamieci
jak moglo by wogole nie siedziec .. :D

i druga sprawa .. czy wie ktos moze cos na temat rozlaczania czy tez
zmiany ip pod neostrada co jakis czas? tzn chodzi mi tu glownie o to
czy jest to jakas sesja .. ktora po jakims czasie sie restartuje tzn
mnie restartuje i wten spoosb zmienia mi sie ip czy tez to jest po
prostu odliczanie godzin i powiedzmy co 8 jest zmiana czy tez to
wyinika z czegos innego ? ;D

DZIEKUJE
POZDRAWIAM

--