[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Archiwizacja

From: Grzegorz Szczepanik <gszczepa_malpka_wp.pl>
Date: Thu Jul 15 2004 - 17:10:59 CEST

On Thu, 15 Jul 2004 17:04:26 +0200
Rafał Jeżak <kacper@slubice.biz> wrote:

> [...]
padu obu > > dysków w maszynie i utratę danych,
> Z mojej strony to najlepiej będzie kupić druga maszyne, jakiś
> 300AMD,64RAM,Płyta Głowna,Sieciówka,Obudowa - koszt około 200zł do
tego > dokupić dwa dyski SCSI po 18GB - około 120zł na allegro z
gwarancja, > (ostatnio kupiłem, moge podać link do aukcji dla
zainteresowanych) i > kontroler SCSI RADI - tutaj cena około 400zł - w
ten sposób zamykasz się > w 1000zł podłanczasz kompa do sieci tylko w
dzień backupu później > wyłanczasz z w ogóle albo zostawiasz włączony
cały czas - twój wybór.> W ten sposób jak ktoś ci się włamie, to nie
będzie mial dostępu do tego > komputera (no chyba że w czasie backupu,
ale to już małe > prawdpodobieństwo), dyski SCSI raczej tak szybko nie
padaja jak IDE :)> Pozostaje tylko kradzierz, pożar itp - ale zawsze
możesz później zamykać > ten serwer w sejfie :)))

Mozna to rozwinac w ten sposob ze kupujemy jakis maly komputer i
wsadzamy go moze nie do sejfu tylko do jakiejs skrytki (moze byc np w
piwnicy). W ten sposob prawdopodobienstwo jego kradziezy znaczaco
spada.

Pozdrawiam
Grzegorz Szczepanik