[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Archiwizacja

From: Tomasz Tomach <admin_malpka_lmr.pl>
Date: Thu Jul 15 2004 - 08:20:07 CEST

> To ma być archiwizacja danych na serwerze/samba , w zasadzie pliki z
> kilkunastu lat . Jest tego naprawdę dużo ok 40GB, nie wiem jak odnieść się
do
> taśmy, podobno to przestarzała technologia i nie trwała tzn. z tego co
> pamiętam trzeba taśmom zapewnić pewne środowisko do przechowywania.
> Archwizacja mogła by się odbywać raz w tygodniu (tak sądzę) .

Wedlug mnie ani DVD ani tasma nie jest tutaj rozwiazaniem , jezeli jest mowa
o archiwizacji wielkosci 40 GB.
Polecalbym tak jak kolega wczesniej macierz dyskowa i raz na jakis czas
zapisywac dane i chowac je w bezpieczne miejsce .
Nikt nie powiedizal ze musi byc to zawsze na bierzaco , polecalbym
archiwizacje raz na tydzien ( np. w poniedzialek ) po czym chowac dysk w
bezpieczne miejsce od nastepnego poniedzialku

Z powazaniem Tomasz Tomach
www.slackware.com.pl