[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: LOGOWANIE

From: Arek N. <arekn_malpka_bonbon.net>
Date: Tue Jul 13 2004 - 09:55:02 CEST

On Monday 12 July 2004 15:02, linux-slackware wrote:

> nadmiarowosc .. chcem miec jądro skompilowane pod moj router
> (serwer) tak aby nie bylo zadnej nadmiarowosci .. tak aby bylo
> ono optymalne .. moja konfiguracja znajduje sie tu:
> http://koko.mrbonus.com/stuff/Kernel-Configuration.txt

Tak naprawdę nikt nie jest w stanie powiedzieć Twojej optymalnej
konfiguracji. Twój sprzęt jest unikalny, dlatego ma swoje
unikalne kłopoty. Odchudź maksymalnie, na ile pozwala logika, a
jak coś nie będzie działało to się włączy ewentualnie więcej.

No a tutaj mamy problem. W Twoim konfigu jest dla Pentium III.
Będziesz miał problemy jeżeli nie zmienisz.

> czy moge kompilwoac jadro u siebie na komputer innej osoby ??

Tak.

> ja mam PII233 .. za
> to znajoma ma P200 MMX czy to jadro skompilowane u mnie bedzie
> jej tez dzialalo ??

Jeżeli ustawisz dla max. 586, będzie chodziło, ale na Twoim nie
będzie chodziło pełnią możliwości (mało zauważalne). Jeżeli
ustawisz najlepsze dla siebie 686, u znajomej będą problemy (być
może zauważalne).

--
Best regards,
Arek  N.       :: <arekn@bonbon.net>