[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pierwsza kompilacja nieudana

From: linux-slackware <linux-slackware_malpka_wp.pl>
Date: Tue Jul 13 2004 - 12:08:09 CEST

WITAM!

W Twoim liście datowanym 13 lipca 2004 (09:34:48) można przeczytać:

AN> Jest O.K. Błąd prawdopodobnie jest w uruchamianiu systemu. Jeżeli
AN> się nie mylę, miałeś framebuffer wpisany w lilo.conf. Jeżeli
AN> tak, to wystarczy usunąć vga = * w lilo.conf, wykonać lilo, i
AN> powinieneś więcej zobaczyć.

a czy wlasnie do wyzszych rozdzielczosci nie wystraczy wkompilowac [*] Video mode selection support
tego i pozniej tylko zaznaczyc framebuffer odpowiedni ? Przy
standartowej instalacji slackware zaznaczylem 1024x768x64k to jest vga
= 791.. wszystko dzialalo rowniez przy drugim jadrze .. (ktore zrobil
mi znajomy i nie wiem co w nim jest a czego nie ma ) ja robilem to i
juz przestalo dzialac a ani razu nie zmienialem framebuffera .. hmmm
no wiec musze zaznaczyc na normal .. hm a co mam zrobic aby miec ten
tryb 1024?

--
Pozdrowienia,
 Freud