[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: netykieta

From: Rafał Domeracki <Rafal.Domeracki_malpka_aster.pl>
Date: Mon Jul 12 2004 - 13:51:53 CEST

Witam

Troszke jakbym slyszal bicie piany :)?

Prawda jest taka ze zadko kto czyta przepisy, zasady, nawet licencje czy
wszelkie umowy. Moze nie swiadczy to o mnie zbyt dobrze ale ostatnio to byl

moj pierwszy raz kiedy zerknalem z czystej ciekawosci na 2 punkty GPLa.

W zwiazku z tym zasady czlonkowstwa na slackliscie musza byc krotkie i
zwiezle. Propozycja Olka po kilku, moim zdaniem, malych przerobkach moze
zostac, moze? musi! bo innej nie ma :) Uklony Olku :)

Dot. punktu 2
Kazdy czlowiek, nawet poczatkujacy wie ze jesli zapisuje sie na slackliste
napisane jest ze dot. Slackware to jasne jest ze niczego innego.

Nie odpowiadanie na pytanie na ktore znamy odpowiedz jest jawna ignorancja.

Wychodzimy wtedy na "bucow". Ktos na forum ladnie nazwal takich .... no,
no ... nie pamietam :)

Rowniez uwazam, ze jesli znamy Slackware to znamy Linuksa co nie oznacza, z
potrafimy znalezc sens w poczynaniach fachowcow z MDK (nic do Nich nie mam)
.
W zwiazku z tym raczej bedziemy umieli odpowiadac na rozne pytania, takze t
nie dot. Slackware.

Dot. punktu 4
Wszytko racja. Rozdzielilbym tylko sugestie dot. poszukiwan od formy zadawa
nia
pytan i tworzenia nowych postow. Jesli chodzi o odpowiadanie to faktycznie

jest tu pare zasad: odpowiadac od gory czy od dolu, w nowym czy starym watk
u,
html czy nie ... itd.

Cala reszta moze zostac. Wazne zeby nie bylo dlugie bo tego tez nie
przeczytam :)

Oczywiscie to wszystko to tylko moja skromna opinia.

--
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Rafał Domeracki