[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Limity za pomocą /etc/limits?

From: Rafał Jeżak <kacper_malpka_slubice.biz>
Date: Wed Jul 07 2004 - 00:28:38 CEST

cześć,

pytałem o to, na jednym forum o Slackware, ale bieda, więc może tutaj
ktoś będzie wiedział ...
Wspomniane w temacie limity mi po prostu nie działaja, wg mana trzeba
dodać do pliku /etc/limits np. dupa U6
co oznacza, że uzytkownik dupa będzie mogł uruchomić tylko 6 procesów,
niestety po przelogowaniu dalej ulimit -u pokazuje 3071 ;( Tylko nie
piszcie żeby zainstalował PAM'a :)
Swoja drogą, może są jakieś inne, sprawdzone sposoby limitowania
procesów ? Podobno limits można ominąć (gdzieś wygooglowałem).

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie :)

--
* Rafał 'kacper' Jeżak && kacper(at)slubice(dot)biz
* GG: 826971 Reg Linux User : #204797