[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: smbmount by user

From: Rafał Domeracki <Rafal.Domeracki_malpka_aster.pl>
Date: Sun Jul 04 2004 - 15:11:33 CEST

No dobra powiedzmy ze historia sie powtorzy :).

Nie mniej jesli zajdzie potrzeba potraktowania udzialu jak serwera plikow
ktore sa wykozystywane w systemie np. kydpdict i dane ze slownika collinsa
no
to trza bedzie to podmontowac albo kazac restartowac komputer a to troche
windows like. Wezmy nawet taki banal jak tapeta na pulpicie pobrana ze
zdalnego udzialu - pewnie ze to drobiazg ale sa powazniejsze zastosowania
takich technologii np. baza lex polonica.

Wlasciwie to troche mnie to drazni ze w windowsie to z takim patentem nie m
problemu a tu nfs nie dobry, samba jak widac tez niedomaga. Jestem w stanie

zrozumiec ze wprowadzajac pewne udogodnienia trzeba posiedziec i popracowac

no ale opcja "nie da sie" nie wchodzi w gre.

--
Pozdrawiam
Rafał Domeracki