[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack 10, ustawienia sieci...

From: hod <hod_malpka_zabki.waw.pl>
Date: Sun Jul 04 2004 - 10:04:56 CEST

Rafał Domeracki wrote:
> Witam
>
> Nie ma sensu uzywania softu dla KDE. W ogole nie ma sensu go pisac poniewaz
> niemal kazda dystrybucja ma pliki konfiguracyjne w innych miejscach.
> Programisci tez nie lubia duplikowac pomyslow. Wraz ze slackiem mamy do
> dyspozycji dobrze dzialajacy w trybie tekstowym program netconfig.
>
> Pliki konfiguracyjne w slacku sa bardzo czytelne i warto czasem sobie do nich
> pozagladac chocby po to zeby sie przekonac, ze to nic strasznego. Parametry
> ustawien sieci skladowane sa w pliku /etc/rc.d/rc.inet1.conf. Czasem i tak
> [...]

no wiem ze sa czytelne ale szukalem tego bardziej z mysla o kims innym,
zasugerowalem sie tym ze ostatnio widzialem chyba w mandraku ze cos
takiego jest i dziwilem sie ze niemoge znalesc tego w slacku ale spoko.
nie wiem czy to jest E ale jeden z tych 600, pII 266 128mb ramu. bede
wdzieczny za pomoc...

pozdrawiam