[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack na Macintoshu PowerBook 3400C

From: Rafał Domeracki <Rafal.Domeracki_malpka_aster.pl>
Date: Wed Jun 30 2004 - 22:32:40 CEST

Dnia środa, 30 czerwca 2004 22:11, czester11 napisał:
> Z góry dziekuje za informacjie
> a jaką bys polecił dystrybucjie na mecintosha
Mam wrazenie, ze na latwizne liczysz :)
Sam musisz wybrac.
Slackitosh jest starszawy ... nie no mocno stary, Gentoo wydaje sie byc dob
ra
propozycja jesli twoj power book jest naprawde power :), mdk u mnie nie
wystartowal jadra z plyty instalacyjnej wiec nie wiem nawet jak chodzi. W
koncu pobralem YDL. Na mojej mocno nie power maszynie sprawdza sie dosc
dobrze. Wykonuje swoje zadania tak jak sie tego spodziewam :). Gentoo zanim

doszedlem do okienek zeszlo mi 3 dni w tym 2 noce a YDL po 40 min jest goto
w.
Wszystko zalezy od upodoban i mocy maszyny.

Poczytaj sobie troszeczke:
http://penguinppc.org/

Naprawde w sieci mozna znalezc pare dobrych miejsc na ten temat :).
Ja mialem problem z touchpadem :) tobie moze przypadnie cos innego.

--
Pozdrawiam
Rafał Domeracki