[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Fatal IO Error 11 (try again) on X server :0.0

From: olek <olek_malpka_bcf.pl>
Date: Wed Jun 23 2004 - 08:56:29 CEST

na starym laptopie mam zainstalowanego slacka 3.9
xserver i niezbedne biblioteki sa z paczki, reszta
srodowiska graficznego kompilowana na laptopie (gdk 1.2,
gkgconfig, gdk-pixbufp, libxml - bez tego nie kompiluje sie np rox)
dzila blackbox i rox, bez problemu skompilowaly sie programy
dillo(przegladarka internetowa) i LinNeighborhood
(program do przegladania zasobow smb) przy probie uruchomienia
ktoregos z nich dostaje komunikat
Gdk-ERROR **: Fatal IO Error 11 (try again) on X server :0.0
ale nie zawsze nieraz program sie uruchamia ale pada z takim samym
komunikatem po 2-15 sek.
w googlach jest na ten temat niewiele i zadnych konkretow nie moglem
znalazlem, moje podejrzenie pada na niezgodnosc paczkowanego xservera
z reszta ktora jest kompilowana lokalnie
macie jakies pomysly ???

--
olek