[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

[OT] sposob na bady

From: krzychu <krzysztofkru_malpka_wp.pl>
Date: Tue Jun 15 2004 - 20:01:05 CEST

troszke nie na temat ale kiedys na stalej slackliscie ludzie byli ok
wiec moze mi ktos pomoze. Ogolnie to szukam softu do dysków tzn.
sprawdzenia powieżchni, elektroniki - i czego jeszcze. ewentualnej
naprawy np oznaczenia badblockow(jakoś standardowy fsck nie pasuje mi)
czy mbr, odzyskiwania nie danych z roznych filesystemow oraz ich
definitywnego kasowania (tzn. nie tak jak na kompach pani Oli J.:)) mam
już lde i testdisk ale wszytkich wymagań nie spełniają.

--
Pozdrawiam, Krzychu
Slackware Linux R.U. 340985