[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: [OT] Re: Re: sdi - zapychane lacze

From: Karol_82 <karol_82_malpka_interia.pl>
Date: Thu Jun 10 2004 - 16:36:09 CEST

Witaj Sławomir,

W Twoim liście datowanym 9 czerwca 2004 (15:35:24) można przeczytać:

SJ> nio dobrze, jak ksiądz uważa :)

Witam!

..hmm.. wiecie co panowie:) gdy wczesniej dzialala lista nie bylem
dopisany.. ale jak tylko na nowo ruszyla kumpel
wyslal mi maila ze warto sie do niej dolaczyc... no i sie dolaczylem
bo sadzilem ze pisza na niej powazni ludzie o rzeczach ktore moga
pomoc. Jak narazie to nie zabieralem glosu jedynie czytam... ale co
czytam -- same klotnie:)

--
Pozdrowienia,
 Karol_82