[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: sdi - zapychane lacze

From: Dominik <doniu_malpka_poczta.fm>
Date: Tue Jun 08 2004 - 16:44:51 CEST

wiec prawda jest taka- jestem zalewany jakimis pakietami,
moze to miec rozne zrodla,
fachmanem nie jestem, ale tak na chlopski rozum to cos mnie zasypuje, a
odkad zrobilem (tej nocy) roboczego firewalla to ruterek nie odpowiada juz
na ten badziew i miga tylko jedna dioda w modemie, jestem troszke leniwy i
zmeczony tematem iptables no i nie chce mi sie ponownie wertowac materialow,
ktore mam , dlatego prosilbym kogos o fragmencik- pare gotowych regulek,
ktore by pozwolily wrzucic te pakiety do jakegos lancucha osobnego, ktory
domyslnie bylby logowany, moze ktos w Was ma to pod treka
pozdrawiam
Domin