[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: sdi - zapychane lacze

From: SławomirJach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Tue Jun 08 2004 - 13:21:45 CEST

Dnia wto 8. czerwca 2004 13:16, Przemysław Majewski napisał:

> pewnie Cie ktos dosuje, dlatego masz zapchany modem, i fw w tym wypadku
> nic Ci nie pomoze, tak samo jak interwencja u tepsy.

nikt go nie dosuje takie rzeczy prędzej czy później (raczej później :) są
wyłapywane przez tpsa. Poprostu stary nawpuszczałeś sobie świństwa do sieci i
kompy windziane walą po udp na cały świat.

Solution

napisać firewolla
zainstalować proxy
odciąć od świata wszystkie maszyny oprócz serwera proxy
własny serwer pocztowy
:)

u mnie ludziki mają dostęp na świat tylko na portach 21,22 a i to zastanawiam
się czy nie wyciąć. Także pakuj na windziawy ad-aware i czyść, dodatkowo
programami atywirusowymi np. clamav jest dobry i darmowy.