[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Apache sie wykrzacza - problem z mod_bandwidth

From: winchip <winchip_malpka_wp.pl>
Date: Tue Jun 08 2004 - 03:18:11 CEST

Apache wykrzacza sie co 15 minut - sredio ,nieraz potrafi dluzej postac - np 48 h - wydaje mi sie ze to zalezy od obciazenia , choc nie jestem pewien.
Zauwazylem ze w ./logs/error_log przed wykrzaczeniem sie. Apache dostaje taki oto blad

mod_bandwidth : Can't create hard link /tmp/apachebw/link/10014

w sumie to wykrzaczanie zaczelo sie po skompilowaniu apache z tym modolem, modol dziala bez problemu - ogranicza transfer.
Moze ma ktos jakis pomysl ??

winchip