[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: nod

From: Bogo <bogdankow_malpka_wp.pl>
Date: Fri Jun 04 2004 - 19:03:00 CEST

Dnia pią 4. czerwca 2004 09:05, Sławomir Jach napisał:
> [...]
 jak

> i do tego parę złotych musiałeś wywalić za niego :) clamav jes
t darmowy i
> równie skuteczny :)
Zgadzam się z Tobą, lecz i tak musiałem "wywalić" kasę, bo w firm
ie w
większości używa się Windows na stacjach roboczych, a jest to jeden
najskuteczniejszych programów antywirusowych na ten system - trudno :)
Wersja serwerowa na Linux była w cenie - więc dlaczego jej nie użyć.
O Clamav-isie słyszałem, jeszcze nie używałem - i zapewne użyję
 go z czasem.
Z przyjemnością poczytam na temat Waszej oceny tego programu.
Pozdrawiam