[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Kompilacja RRDTool

From: Wojciech Pyczak <nissarin_malpka_o2.pl>
Date: Tue Jun 01 2004 - 01:06:06 CEST

> Oczywiscie.Niestety bez rezulatatu :|

W zasadzie to nawed nie wiadomo w czym problem...
Ale powiem ci tak - ja sam stawiałem (eksperymentalnie) lstata u siebie
i też nie obyło się bez problemów, z perlem - musiałem całkiem sporo
modułów pościągać a potem się okazało że trzeba jeszcze więcej :)
Może więc spróbujesz iść w tym kierunku... ewentualnie w jakiś sposób
wyśledzić dlaczego pojawia się błąd - uaktywnić debug (jakiś przłącznik
w perlu) edytując Makefile chyba że paczka sama to udostępnia.