[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dwa lacza dsl

From: Jacek <serwerek2_malpka_op.pl>
Date: Thu May 27 2004 - 14:46:16 CEST

Caly czas to nie rozwiazuje problemu przerywania polaczenia i faktu ze
musialem stworzyc katalog /etc/iproute2 pomimo ze mam zainstalowan iproute2
Musialem tez dodac plik rt_tables. Pytanie czy to jest normalne i jak z tym
przerywaniem?

Podczas uruchomienia pliku routes wywala mi rowniez takie info:
RTNETLINK answers: File exists

Jest ktos kto jest w stanie pomoc.

Pozdrawiam