[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Logo w konsoli ...

From: winchip <winchip_malpka_wp.pl>
Date: Thu May 27 2004 - 08:10:33 CEST

Zainteresuj sie wtyczka do gimpa o nazwie glogo. Potem tworzysz obrazek pod gimpem - obrazek moze sie skladac maximum z 224 kolorow potem konwertujesz go na format widziany przez jadro plik naglowkowy( *.h)
podmieniasz plik w /usr/src/linux/include/linux/linux_logo.h i po sprawie - oczywiscie musisz wkompilowac w jadro obsluge trybu vesa.

Winchip