[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Dwa lacza dsl

From: Jacek <serwerek2_malpka_op.pl>
Date: Wed May 26 2004 - 18:07:07 CEST

Witam, wszystkich mam problem z laczami dsl.
1)Jak zrobic zeby dwa lacza na dwoch kartach sieciowych byly aktywne.
Eth0 ma w configu adres gateway natomiast to drugie na eth1, nie. Nie wiem
jak ustawic GW dla drugiego lacza.
2)druga kwestia to po tym jak juz oba lacza beda odpowiadac ze swiata i na
swtiat chcialbym zeby czesc ruchu np wszystkie strony www oraz pingi np szly
przez jedno lacza i przez to samo wracaly a reszta ruchu przez drugie.
Prosze was o pomoc poniewaz z info jakie znalazlem w sieci nie bylem w
stanie zrobic dzialajacej takiej kofiguracji.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Jacek