[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: modem adsl

From: SławomirJach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Tue May 25 2004 - 08:58:32 CEST

Dnia wto 25. maja 2004 01:37, napisałeś:
> Witam.. za kilka dni bede walczyl z modemem ADSL na porcie USB pod
> linuxem.. ktos ma jakies doswiadczenia?? jakies sugestie? chce zeby mi to
> w miare lagodnie poszlo.
>
> SzAmO

sebas ma rację ja też zmieniłem na sagema 800 i poszło bez problemów. Moje
doświadczenia jednak są takie że jak do tego kompa wrzucę proca mniejszego
niż 400mhz to się wszystko wiesza :) a broń boże jakąś kompilację tam zrobiś
albo jakieś dłuższe kopiowanie staje i trzeba restartowac. Od pół roku jednak
ten komp służy wyłącznie do dzielenia łącza i działa ok.