[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jak ograniczyc transfer userom shell'owym ?

From: winchip <winchip_malpka_wp.pl>
Date: Mon May 24 2004 - 08:37:56 CEST

Tak .Ale mi chodzi o ograniczenie konkretnemu userowi z katalogu /home/*
np Juzio ma 30 kbit/s , Franio 60 kbit/s , Maniek 30kbit/s - Chodzi mi o og
raniczenie przepustowosci na kontach lokalnych (do ktorych userzy maja dos
tep np poprzez ssh) a nie na interfejsie. Chociaz to wiaze sie z interfejse
m wyjsciowym ale trzeba zrobic podobno jakies markowanie na userow z HTB cz
y CBQ i wlasnie nie bardzo rozumiem o co chodzi - Chodzi mi o to ze jak kto
s sie zaloguje na shella i odbali w nim proces np przez wget -b costam zeby
 mi nei zapchal lacza. Tylko zeby mial okreslone maximum na traficu.