[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: forum cd.

From: Skyscraper <skyscraper_malpka_o2.pl>
Date: Sat May 22 2004 - 22:30:51 CEST

Hejka!

nie wiem czy to tylko u mnie czy u innych tez ale zauwazylem ze strona z forum
nie chodzi najszybciej (lacze mam szybkie :/), do tego przed chwila wysylamem
odpowiedz to kilka razy wywalilo timeout a jak znowu sprowowalem zatwierdzic
posa to pokazalo ze juz taka wiadomosc jest :]
podobna sprawa byla jak sie rejestrowalem, kilka razy wyalilo ze niby bledny
kod wprowadzilem (a wprowadzala poprawnie za kazdym razem), a po chwili dostalem
informacje ze juz taka osoba jest zarejestrowana - czy w tle mnie zarejestrowalo.
Wtedy stwierdzilem ze akurat cos bylo nie tak, ale teraz mysle ze moze cos z
serwerem ??

See ya