[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: bedzie forum slackware

From: Corvin <corvin.dun_malpka_wp.pl>
Date: Sat May 22 2004 - 13:03:56 CEST

Dnia sob 22. maja 2004 12:55, Skyscraper napisał:
,

> no decyzja nalezy do Ciebie/Was
> Ja sadze ze miloby bylo poznac opinie Slackowiczow na pewne tematy
> (poruszane w tym jednym dziale). Wcale nie musimy tworzyc "getta
> Slackwareowego" w ktorym nie moga byc poruszane inne tematy. Sadze ze
> konstruktywna rozmowa zawsze jest ceniona. W koncu chodzi ogolnie o
> wiedze.
> Ale tak czy siak prym na forum bedzie wiodl Slackware Linux bez
> watpienia.

Problem w tym ze chwilowo jestem jedynym udzielającym adminem,
mam nadzieję że to grono się poszerzy już w krótce, drugi admin G
rucha nic
nie robi ;-), no prawie. Ale nie zamierzamy tworzyc getta, otwarte glowy,
byle porzadek byl.

A co do Ciebie to mozesz szybko dolaczyc jako moderator, jesli bedziesz
chcial tylko najpierw trzeba pokonac administracyjne problemy wieku
dzieciecego ;-)
=20
=2D-
Pozdrawiam,